Faculty Profile

زهرا گویا

استاد

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/17

زهرا گویا

علوم ریاضی / ریاضی کاربردی و صنعتی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ماهیت آزادی در آموزش ریاضی
    مبینا اکبری 1403
  2. تاثیر هوش مصنوعی بر نقش معلمان ریاضی و تدریس ریاضی
    سمیه حاتمی 1403
  3. هوش مصنوعی و تاثیر آن بر برنامه درسی ریاضی ایران
    نفیسه عمودی 1403
  4. آموزش مفاهیم جبری پایه هشتم با استفاده از چارچوب تدریس برای درک قدرتمند شونفیلد
    زهرا فقیهی 1402
  5. ریشه یابی علت کاهش علاقه دانش‌آموزان به رشته ریاضی-فیزیک
    امیر ناصری گلزار 1401
  6. شناسایی ویژگی های فعالیت های یادگیری ریاضی در دوره ی ابتدایی
    زینب عسکرزاده 1401
  7. نقش سوال¬های باز-پاسخ در توسعه درک مفهومی ریاضی دانش¬آموزان
    زهره محمودی 1401
  8. نقش بازی‌ها در ارتقای یادگیری ریاضی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه در آموزش ترکیبی
    مریم یوسف لو 1401
  9. نقش ریاضیات قومی در افزایش علاقه مندی دانش آموزان به ریاضی
    رسول دلیار 1401
  10. درک کودکان از هندسه ی فضایی
    ارغوان صادقی 1399
  11. تلفیق ریاضیات قومی و مدلسازی ریاضی در برنامه درسی ریاضی
    مائده آقاجانی 1399
  12. تبیین الگوئی برای برنامه درسی ریاضی دوره اول متوسطه(در افغانستان)
    حمید فیضی 1399
  13. توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان ریاضی
    مریم بینش 1398
  14. استفاده از مدل های ساده واقعیت مدار در آموزش بعضی از موضوعات پایه ریاضیات دبیرستانی
    فرید حسینی 1398
  15. برنامه درسی ریاضی مدرسه ای: بستری مناسب برای ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی
    اطهر فیروزیان 1397
  16. ضرورت ایجاد سواد ریاضی در دانش آموزان، از طریق برنامه درسی مدرسه ای
    ثمین افکاری 1396
  17. تحلیل و بررسی نتایج آزمون تیمز 2015 در جمعیت یک در حوزه های شناختی
    حمیدرضا پژمان 1396
  18. نقش نرم افزارهای هندسی در ارتقای یادگیری هندسه دانش آموزان
    سیدجمال الدین محمودی جزئی 1395
  19. درک دانش آموزان پایه چهارم ایران از مفهوم کسر
    مریم بهاءلوهوره 1395
  20. تلفیق ریاضیات قومی با برنامه درسی ریاضی مدرسه ای در ایران
    فاطمه حاج عزیزی 1395
  21. بررسی درک دانش آموزان پایه سوم ریاضی از مفهوم تابع
    فاطمه قاسمی 1394
  22. تاثیر مسابقات ریاضی بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان
    صفا احراری 1394
  23. میزان درک و فهم دانش آموزان پایه سوم و چهارم از فرایند اثبات و استدلال
    سیروس شاداب فر 1394
  24. تاثیر ارزشیابی توصیفی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی از دیدگاه معلمان
    سمیه غفاری 1393
  25. نقش و جایگاه گروه های آموزشی در ارتقای دانش حرفه ای معلمان ریاضی دوره متوسطه
    محمدجواد کارخانه 1393
  26. درک دانش آموزان پایه اول دبیرستان ( نهم ) از مفهوم تساوی در حل معادلات درجه اول
    ملیحه دهقان نیری 1393
  27. نقش دانش محتوایی معلمان ریاضی در ایجاد فهم و درک ریاضی در دانش آموزان دبیرستانی
    هنگامه معدنی 1393
  28. بررسی بدفهمی دانش آموزان سال دوم دبیرستان در رابطه با مثلثات
    سیدمجتبی علامه 1392
  29. بررسی بدفهمی دانش آموزان پایه اول متوسطه در رابطه با کسر
    ناصر اسکندری 1392
  30. چالش های یادگیری دانش آموزان پایه دوم راهنمایی در حل مسائل کسر
    مهسا خدایاری 1392
  31. بررسی ریشه بدفهمی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی در رابطه با عبارت های جبری
    صفر جلیلی 1392
  32. بررسی عملکرد دانش آموزان پایه اول متوسطه
    صابر قدمی 1392
  33. بررسی تاثیر باز نمایی های مختلف تابع ،بر فهم دانش آموزان دوم دبیرستان از تابع ، با تاکید بر کتاب درسی ریاضی2 تازه تالیف
    علی امامی 1391
  34. بررسی ریشه های بدفهمی دانش آموزان سال اول دبیرستان در رابطه با اعداد منفی
    محمدجواد نظری 1391
  35. برنامه درسی ریاضی در مدارس هوشمند ایران
    محسن عسکری 1391
  36. نقش کتاب ریاضی پایه اول متوسطه در توسعه درک دانش آموزان از مفهوم های متغیر و پارامتر
    سیده محدثه هاشمی علیزاده 1391
  37. تحلیل محتوای کتاب ریاضی تازه تالیف سال اول متوسطه از منظر دبیران
    مرتضی حسن پور 1390
  38. چالش های یادگیری حرفه ای معلمان ریاضی تازه کار دوره متوسطه
    طیبه امیریان 1390
  39. بررسی باور معلمان در مورد استفاده دانش آموزان از انگشتان در شمارش
    عطیه شیخیان شهربابکی 1390
  40. درک دانش آموزان از مفهوم اصلی تابع
    بی بی زکیه پرهیزگار 1387
  41. بررسی استفاده دانش آموزان از ترسیم (نمایشی هندسی) برای حل مسائل ریاضی
    مجتبی شیری کریم وند 1386
  42. مشکلات وبدفهمی های دانش آموزان در رابطه با مثلثات
    علی اکبر ربانی فرد 1386
  43. فهم دانش آموزان از مفهوم معادله درجه یک ومشکلات دانش آموزان در رابطه با حل معادله درجه یک
    علی برهمند 1386
  44. تاکید بر یادگیری معنا دار و هوشمند در فرایند یاددهی و یادگیری اثبات های استقرایی
    شیوا کرمیان دهکردی 1386
  45. مطالعه نظام آموزشی کویت با تاکید بر برنامه درسی ریاضی
    امیرحسین کوره پزان مفتخر 1386
  46. آموزش با بهره گیری از روند تاریخی مفاهیم و تاثیر آن روی توانایی حل مسئله در دانش آموزان
    اکبر ایروانی 1386
  47. چارچوبی برای آموزش اندازه گیری در ریاضیات مدرسه ای
    لیلا قدک ساز خسروشاهی 1386
  48. جایگاه استدلال واثبات در ریاضیات مدرسه ای
    آزاده زمانی ابیانه 1386