استاد
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/17
زهرا گویا
علوم ریاضی / ریاضی کاربردی و صنعتی
رساله های دکتری
-
آموزش «علوم پایه- تکنولوژی- مهندسی- ریاضی» (STEM) : رویکردی نو برای توسعه رشته ریاضی در دانشگاه
زهرا محتشم 1402 -
چالش های یادگیری ریاضی در دانشگاهای افغانستان با تاکید بر دانشگاه البیرونی
میرحکیم الله سیدی 1401 -
دانش مورد نیاز آموزشگران ریاضی معلمان ابتدایی با تمرکز بر موضوع ضرب و تقسیم کسرها
کبری بهاءلوهوره 1401 -
فعالیت ریاضی مبتنی بر نیازهای فکورانه
مسعود بهرامی بیدکلمه 1400 -
درک دانشجویان از تحلیل رفتار کیفی معادلات دیفرانسیل
یونس کریمی فردین پور 1396 -
توسعه یک مدل برای یادگیری حرفه ای معلمان ریاضی از طریق مشارکت با یکدیگر
نرگس مرتاضی مهربانی 1393 -
نقش نرم افزارهای ریاضیات پویا در ارتقای یادگیری ریاضی
رضا حیدری قزلجه 1391 -
ماهیت تفکر ترکیبیاتی
مانی رضائی 1390
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
ماهیت آزادی در آموزش ریاضی
مبینا اکبری 1403 -
تاثیر هوش مصنوعی بر نقش معلمان ریاضی و تدریس ریاضی
سمیه حاتمی 1403 -
هوش مصنوعی و تاثیر آن بر برنامه درسی ریاضی ایران
نفیسه عمودی 1403 -
آموزش مفاهیم جبری پایه هشتم با استفاده از چارچوب تدریس برای درک قدرتمند شونفیلد
زهرا فقیهی 1402 -
ریشه یابی علت کاهش علاقه دانشآموزان به رشته ریاضی-فیزیک
امیر ناصری گلزار 1401 -
شناسایی ویژگی های فعالیت های یادگیری ریاضی در دوره ی ابتدایی
زینب عسکرزاده 1401 -
نقش سوال¬های باز-پاسخ در توسعه درک مفهومی ریاضی دانش¬آموزان
زهره محمودی 1401 -
نقش بازیها در ارتقای یادگیری ریاضی دانشآموزان دوره اول متوسطه در آموزش ترکیبی
مریم یوسف لو 1401 -
نقش ریاضیات قومی در افزایش علاقه مندی دانش آموزان به ریاضی
رسول دلیار 1401 -
درک کودکان از هندسه ی فضایی
ارغوان صادقی 1399 -
تلفیق ریاضیات قومی و مدلسازی ریاضی در برنامه درسی ریاضی
مائده آقاجانی 1399 -
تبیین الگوئی برای برنامه درسی ریاضی دوره اول متوسطه(در افغانستان)
حمید فیضی 1399 -
توسعه حرفه ای دانشجو- معلمان ریاضی
مریم بینش 1398 -
استفاده از مدل های ساده واقعیت مدار در آموزش بعضی از موضوعات پایه ریاضیات دبیرستانی
فرید حسینی 1398 -
برنامه درسی ریاضی مدرسه ای: بستری مناسب برای ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری مالی
اطهر فیروزیان 1397 -
ضرورت ایجاد سواد ریاضی در دانش آموزان، از طریق برنامه درسی مدرسه ای
ثمین افکاری 1396 -
تحلیل و بررسی نتایج آزمون تیمز 2015 در جمعیت یک در حوزه های شناختی
حمیدرضا پژمان 1396 -
نقش نرم افزارهای هندسی در ارتقای یادگیری هندسه دانش آموزان
سیدجمال الدین محمودی جزئی 1395 -
درک دانش آموزان پایه چهارم ایران از مفهوم کسر
مریم بهاءلوهوره 1395 -
تلفیق ریاضیات قومی با برنامه درسی ریاضی مدرسه ای در ایران
فاطمه حاج عزیزی 1395 -
بررسی درک دانش آموزان پایه سوم ریاضی از مفهوم تابع
فاطمه قاسمی 1394 -
تاثیر مسابقات ریاضی بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان
صفا احراری 1394 -
میزان درک و فهم دانش آموزان پایه سوم و چهارم از فرایند اثبات و استدلال
سیروس شاداب فر 1394 -
تاثیر ارزشیابی توصیفی بر یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی از دیدگاه معلمان
سمیه غفاری 1393 -
نقش و جایگاه گروه های آموزشی در ارتقای دانش حرفه ای معلمان ریاضی دوره متوسطه
محمدجواد کارخانه 1393 -
درک دانش آموزان پایه اول دبیرستان ( نهم ) از مفهوم تساوی در حل معادلات درجه اول
ملیحه دهقان نیری 1393 -
نقش دانش محتوایی معلمان ریاضی در ایجاد فهم و درک ریاضی در دانش آموزان دبیرستانی
هنگامه معدنی 1393 -
بررسی بدفهمی دانش آموزان سال دوم دبیرستان در رابطه با مثلثات
سیدمجتبی علامه 1392 -
بررسی بدفهمی دانش آموزان پایه اول متوسطه در رابطه با کسر
ناصر اسکندری 1392 -
چالش های یادگیری دانش آموزان پایه دوم راهنمایی در حل مسائل کسر
مهسا خدایاری 1392 -
بررسی ریشه بدفهمی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی در رابطه با عبارت های جبری
صفر جلیلی 1392 -
بررسی عملکرد دانش آموزان پایه اول متوسطه
صابر قدمی 1392 -
بررسی تاثیر باز نمایی های مختلف تابع ،بر فهم دانش آموزان دوم دبیرستان از تابع ، با تاکید بر کتاب درسی ریاضی2 تازه تالیف
علی امامی 1391 -
بررسی ریشه های بدفهمی دانش آموزان سال اول دبیرستان در رابطه با اعداد منفی
محمدجواد نظری 1391 -
برنامه درسی ریاضی در مدارس هوشمند ایران
محسن عسکری 1391 -
نقش کتاب ریاضی پایه اول متوسطه در توسعه درک دانش آموزان از مفهوم های متغیر و پارامتر
سیده محدثه هاشمی علیزاده 1391 -
تحلیل محتوای کتاب ریاضی تازه تالیف سال اول متوسطه از منظر دبیران
مرتضی حسن پور 1390 -
چالش های یادگیری حرفه ای معلمان ریاضی تازه کار دوره متوسطه
طیبه امیریان 1390 -
بررسی باور معلمان در مورد استفاده دانش آموزان از انگشتان در شمارش
عطیه شیخیان شهربابکی 1390 -
درک دانش آموزان از مفهوم اصلی تابع
بی بی زکیه پرهیزگار 1387 -
بررسی استفاده دانش آموزان از ترسیم (نمایشی هندسی) برای حل مسائل ریاضی
مجتبی شیری کریم وند 1386 -
مشکلات وبدفهمی های دانش آموزان در رابطه با مثلثات
علی اکبر ربانی فرد 1386 -
فهم دانش آموزان از مفهوم معادله درجه یک ومشکلات دانش آموزان در رابطه با حل معادله درجه یک
علی برهمند 1386 -
تاکید بر یادگیری معنا دار و هوشمند در فرایند یاددهی و یادگیری اثبات های استقرایی
شیوا کرمیان دهکردی 1386 -
مطالعه نظام آموزشی کویت با تاکید بر برنامه درسی ریاضی
امیرحسین کوره پزان مفتخر 1386 -
آموزش با بهره گیری از روند تاریخی مفاهیم و تاثیر آن روی توانایی حل مسئله در دانش آموزان
اکبر ایروانی 1386 -
چارچوبی برای آموزش اندازه گیری در ریاضیات مدرسه ای
لیلا قدک ساز خسروشاهی 1386 -
جایگاه استدلال واثبات در ریاضیات مدرسه ای
آزاده زمانی ابیانه 1386